Blogger

May 14, 2012

Untuk Mencintaimu

Hola people! Just nak share lagu ni "untuk mencintaimu" by seventeen. Tadi i heard this song at konsert separuh akhir mania sang by Randy Pangalila. Oh cairnya melihat dia menyanyi. Haha! Gila! Terus saya cari lagu ni then update my blog. Love Randy Pangalila. Layan je lagu ni ek.


===============================================
Apa yang harus aku lakukan
Untuk membuat kau mencintaiku
Segala upaya telah kulakukan untukmu
Apa yang harus aku tunjukkan
Untuk membuat kau menyayangiku
Inilah aku yang memilih kau untukku

Kerna aku mencintaimu
Dan hatiku hanya untukmu
Tak akan menyerah dan takkan berhenti mencintaimu
Ku berjuang dalam hidup untuk slalu memilikimu
Seumur hidupku setulus hatiku hanya untukmu
Wooo..kerna aku mencintaimu

Dan hatiku hanya untukmu
Tak akan menyerah dan takkan berhenti mencintaimu
Ku berjuang dalam hidupku untuk slalu memilikimu
Seumur hidupku setulus hatiku hanya untukmu
Seumur hidupku setulus hatiku uhhhh…
=============================================== 

0 Cutiest comments!:

Post a Comment