Blogger

May 2, 2012

STRESS!!


Aduh!! Apa la nak jadi sekarang ni. Betul-betul gila sudah orang zaman sekarang. Macam saya juga. Tapi ada lagi yang parah gilanya. Stress saya ni tau.. Macam-macam ja yang terjadi hari ni tau!! SAYA STRESS TAHAP SHIALL!!!
 

Oh my!! First time saya rasa stress sebab hal orang ja! Why should be me jadi orang tengah korang berdua?? Pandai-pandai hidup la macam mana mau takel orang.. Haish!!! Mau takel pun perlu minta tolong dari saya ka?? Gara-gara dua insan bergaduh saya jadi mangsa sebab saya orang tengah. Saya makin bingung la dengan mereka berdua ni.
 

And then time-time macam ni pula saya terima message bodoh nak mampus tu. Gila betul. Last-last saya yang jadi gila ni. Asking through FB mamat ni pula, boleh-boleh pula dia bilang "ini bukan ****. kami investigate" shiall!!! bodoh la.. lagi-lagi dia cakap "ko tau ka kawan ko ni c **** PENGKHIANAT? ko kenal nama FB ***?" apa kaitan la saya dengan FB orang 2.. memang bodoh tahap gaban la ko 2 nah! memang shiall betul!! Mana-mana korang berdua la. Dari saya terus layan stress ni bagus saya tengok movie ENDLESS LOVE. Layan stress nanti saya pula jadi gila. watever ko doe!!


0 Cutiest comments!:

Post a Comment