Blogger

May 11, 2012

kehidupan sebenar manusia!


Entry hari ni saya nak meluah sikit sal kehidupan.


Kalau nak tengok hari-hari pun saya dah naik meluat dah dengan perangai sesetengah manusia zaman sekarang ni. Entah la kenapa. Mungkin sebab mereka ni rasa mereka hidup penuh dengan kesenangan. Semuanya terpaksa bergantung dengan orang. Tak la nak cakap apa dah. Even me, myself wake up early morning see full things messy. I’m sori la bukan apa. Coz sometimes saya fikir semua ni macam tak patut je.

Many things I can see by my own eyes. And I really realize that I very appreciate my life now. Saya dapat berdikari dan buat semua kerja rumah. Saya bersyukur yang saya tidak perlu bergantung kepada orang lain kalau nak buat kerja. I already learn that when I work at ILP Miri.

Then, kalau bab makanan pula. Why should kita kena memilih makanan ek? Hurmm! Even makan sayur pun tak suka. Patut la, betul la what people say that orang yang tak makan sayur ni kurus orangnya. Kurus kering. Haha! That’s what people say and I just agree with it.

Tidak ka mereka fikir orang yang kat dunia afrika for example sekarang ni susah sangat nak dapat merasa makanan yang sedap. Haish! Peduli la dorang. Saya malas nak ambik tahu lagi.

Ok la. That’s all for today peeps! wink wink**


0 Cutiest comments!:

Post a Comment