Blogger

May 31, 2012

TAWARAN!



Hello peeps! nak kongsi cerita je sambil-sambil update blog yang dah seminggu lebih tak di update.

24 May hari tue saya dapat tawaran untuk kerja sambilan lagi di tempat saya kerja dulu at ILP Miri. Saya rasa hepi sangat. Haha! Tapi tue cuma tawaran la. My bos suruh saya send resume saya and I did it already. Tapi tak tau la apa keputusan dia. Dapat ke tak kena tunggu je la. Lagi pun saya sekarang ni tak buat apa-apa. Biasa la jadi TOKEYNEO ladang anggur. Haha! watever. Saya bukan apa tak nak cari keja tetap dulu sebab nak tunggu keputusan UPU saya samada dapat or tak. Kalau dapat i just go on with my it la. Further study. Kalau tak dapat pula, I just go with work life jak. Searching for a job. Kerja tetap and dah malas dah nak fikir sal futher study. Sebab tue cuma ingat nak kerja part time je. Haha! Biar la. Berserah kepada Tuhan je. He has a plan for me. Mana tau kan saya jadi millionaire. Haha! Angan-angan tue doe! watever ko la!

Ok la. Entah nak cerita apa lagi. Have a nice day peeps! See yah again. K bye!! wink wink**



0 Cutiest comments!:

Post a Comment