Blogger

May 6, 2012

Astrid

Teringat pula dengan drama Vanilla Coklat, lepas tengok drama tue saya terus fall in love dengan lagu "Tentang Rasa". Lagu ni membawa seribu sejuta makna in my life. Hehe. Lama tak dengar lagu Astrid ni. Dulu dia popular dengan lagu "Jadikan Aku Yang Kedua" and her hair is short. Bila dia muncul balik at Konsert Mania minggu ke 8 her hair panjang. She looks so gorgeuos! I love her hair. Lebih-lebih lagi she use red dress. Oh my. I want to be like her, look gorgeous but this is me actually. Ahaks! By the way, she still look gorgeous even umur dia already 30 years old.

* Astrid with short hair *

Little information about Astrid
=======================
Full name : Astrid Sartiasari
P.O.B : Surabaya, Jawa Timur 
D.O.B : 27 Januari 1982
=======================

 * this is she with her long hair *

* konsert mania minggu ke 8 *
look gorgeous in red kan!

 
Lagu ni la yang buat saya feeling. Haha! Enjoy.

Lyrics Tentang Rasa
=================================
Aku tersesat menuju hatimu
Beri aku jalan yang indah
Izinkanku lepas penatku
Tuk sejenak lelap di bahumu

Dapatkah selamanya kita bersama
Menyatukan perasaan kau dan aku
 Semoga cinta kita kekal abadi
Sesampainya akhir nanti selamanya

Tentang cinta yang datang perlahan
Membuatku takut kehilangan
Kau titipkan cahaya terang
Tak padam didera goda dan masa
 
Dapatkah selamanya kita bersama
Menyatukan perasaan kau dan aku
 Semoga cinta kita kekal abadi
Sesampainya akhir nanti selamanya

Dapatkah selamanya kita bersama
Menyatukan perasaan kau dan aku
 Semoga cinta kita kekal abadi
Sesampainya akhir nanti selamanya

Dapatkah selamanya kita bersama
Menyatukan perasaan kau dan aku
Dapatkah selamanya kekal abadi
Sesampainya akhir nanti selamanya
=================================

wink wink**

0 Cutiest comments!:

Post a Comment