Blogger

July 4, 2012

Third day!


* Picture second day! Ahaks! *

Hello peeps! Apa khabar you all? Hehe.. Nak share some cerite la. Kalau rajin baca je ya. Kalau tak pula sila lah rajin-rajinkan mata untuk melihat and membaca. Haha!

Hari ketiga saya bekerja dimulakan dengan mode malas nak turun kerja awal. Haha! Sangat-sangat mengantuk tahap segala gabah pun ado. Lalala~ Biasalah kalau dah terbiasa jadi tokeyneo tanam anggur kan selalu bangun lewat sikit. Haha! Sikit jer ok! Tapi terpaksa juga la bangun awal. Semangat sikit derr!

Ingatkan hari ketiga ni takde kerja nak buat sangat rupa-rupanya ado. Haha! Paling sibuk pula saya rasa. I kena suruh pasang casing dua buah hari ni and paling best, belum start apa-apa lagi dah berlaku sesuatu yang tak diingini oleh I. Haha! Jari-jari saya luka kena casing tue. Punya la tajam. Mula-mula ingat tak sakit, berdarah pula tau. Haha! Padan muka I la. Lalala~ En. Budiman kata "ketara sangat dah lama tak praktis". Haha! Memang la. Takkan la saya nak praktis pasang buka casing kat rumah I. Buat apa juga. Haha! Dah siap balut luka apa lagi sambung kerja. Boleh pula dapat luka kecil lagi di ibu jari saya. Apa la nasib hari ni. Haha! Tajam sangat sisi casing tue la. Nak membunuh orang betul.

Dalam sakit-sakit jari tue saya berjaya juga settlekan dua casing hari ini. Happy pun ado sebab berjaya assemble casing ni kan. Sebab dah lama dah bab-bab assemble ni. Lupa-lupa ingat. Time belajar kat Politeknik pun semester 1 baru belajar. Haha!

Dah siap casing tue hantar pula p admin. Nasib baik bukan saya yang kena angkat semua barang-barang tue. Terima kasih atas pertolongan korang budak praktikal. Haha! Kesempatan! Lalala~

Petang kerja saya pula pasang PC kat admin. Berjaya ka tak berjaya saya pun tak tau sebab tak dapat nak testing. Takdo extension la. Harap-harap hidup la. Haha! Meeting pula dengan Bos UPL. Urus dokumen pendaftaran pelajar baru. Hurmm.. Tak lama lagi student baru nak masuk dah. Minggu depan pendaftaran dorang.

Hah! Dalam hari ketiga juga saya berbincang-bincang dengan En. Bad sal modul I. Haha! Ya like before this! Paling sanang orang bilang! Haha! Web design memang milikku fasa 1 untuk semester ni. Tapi dalam senang ada susah sebab budak semester dua ni ada nakal sikit kata En. Bad la. Haha! OMG! Macam mana la itu. Poning-poning!! And one more modul Computer Architecture. Apa itooo?? Haha! Saya pun tak tau. Lalala!! Susah tu doe! Tapi I will try my best la. Hehe..

Ok lah. That's all from me. Love you all. Have a nice day Peeps! K bye! wink wink**

0 Cutiest comments!:

Post a Comment