Blogger

July 29, 2012

Dilema Konvokesyen!

Hallo peeps! Hows your day? Enjoy or not on Monday? Haha!! Monday hari paling malas sebab dah cuti dua hari kan. Heh! Confirm banyak yang tak suka dengan Monday. Ahaks! Im so hungry now. Haha! Macam biasa la nak g makan takdo kawan nak temankan. Kesian sungguh kan. Haha!! Takpe la. Leh diet kan. Takde la orang nak kata yang saya ni GEMUK! Haha!!




Oke la. Entri untuk hari ialah sal konvokesyen. Sekarang ni saya dilanda dilema konvokesyen. I not yet make any decision whether going to convocation or not. Haish!! Ni la payahnya kalau dah dapat sambung study apa lagi hari pendaftaran dekat-dekat dengan tarikh konvo. Ingin sangat nak pergi tapi tue la. Ish!! Stres juga kalau ingat sal ni tau. Haha!




Tambahan lagi saya baru je calling mamy saya tanya ada surat untuk saya atau tak. Jawapannya "Ada". Surat konvokesyen. OH MG!!! Keputusan di tangan saya sekarang ni. Nak macam mana ek. Bingung tahap gegaban dah ni. Any suggestion please?? Haha!!



Sapa la yang nak bantu saya ni. Adess!! Saya sungguh kebingungan!! Hati nak pergi sangat tapi ada kekangan. Apa boleh buat! Sorry to all my ex-classmate if I couldn't make it to convocation. You all always in my heart and my mind. Love you all.

That's all from me. Have a nice day. Wink wink**

0 Cutiest comments!:

Post a Comment