Blogger

July 23, 2012

GERAM + STRESS!!

Halloo peeps!! Pa cer korang ek? Lama dah saya tak update blog ni. Busy la katakan. Haha! Today I just want to share something about what happen to me today. Sungguh menyakitkan hati!


I am so furiiooooussss today. Sempat menangis sekejap. Huhu.. Dah menangis mencari hardisk hari tue and hari ini I crying again for my hardisk. Baru hari ini saya nak guna hardisk tue dah masukkan USB the appear info that no data inside. Totally formatted 100%. Bengong sangat dah betul-betul bengong dan buat sakit hati  and I know who did it to my hardisk. So damn you little boy!!


Dah la semua dokumen penting dalam tue. Paling sayang lagi gambar-gambar sepanjang life saya di PMU! I really crying for it just now. Really-really make me angry about this!! Dah tak tau lagi mana nak cari semua gambar-gambar lama tue and semua dokumen penting also nota-nota sepanjang pembelajaran saya di PMU. Really damn you little boy!! Sabar je la. Nanti ekau akan saya kenakan habis-habis! Huh!!


Dalam geram, marah and sedih ada rasa stress juga. I am so streessss buat nota office application. Blur and bengong nak buat nota dalam version apa. Try to make it using english version. Kalau student tak faham baru explain dalam Malay la. Hope boleh siapkan nota petang ni juga. Huhu.. And most important that saya mengantuk sangat-sangat di tengah hari ini. Soooo sleeepyyy. Dengar lagu rock-rock buang rasa ngantuk. Ni baru life kerja sementara. Belum lagi kalau life saya lepas ni sebagai pelajar UTEM. Oh my.. haha!


Di kesempatan ni juga, I want to wish happy fasting day to all Muslim people. Selamat bersahur, berpuasa and bersungkey. Haha! And I try to follow my housemate untuk puasa hari ini la. Haha!! Before ni pernah juga puasa dengan roomate yang beragama Christian la untuk menguji kesabaran juga and untuk pembelajaran. Hehe.. Tapi fail la. Haha!! Lalala~ Selamat berpuasa. Puasa jangan tak puasa ek. Hehe..

Okai.. That's all from me today. Have a nice day peeps! Love you all. Wink wink**

0 Cutiest comments!:

Post a Comment