Blogger

July 27, 2012

Cuti raya!


Hello peeps!! How are you all today? I'm not ok sebab perut lapar. Haha!! Kesian kan takde kawan yang nak temankan pergi makan tengah hari. Haha!! Ada pun housemate. Housemate muslim tak selesa la nak makan depan orang puasa. Haha!! Takpe la. Sepanjang hari ni saya makan nugget and air cincau je. Cukup la tue kan. Konyang juga konon nye. Ahaks!!




Entry kali ni CUTI RAYA!! Sebut sal cuti raya ni macam best pula. Best bagi student la dapat cuti seminggu. Kalau macam saya ni cuti pun sehari dua je. Esok-esoknye kerja lagi. Best nye tengok orang balik cuti raya ni. Heh!




Paling tak best semua orang balik raya. Lebih-lebih lagi orang yang rapat dengan saya. Hurmmm... Cik Amyrah, Puan Saodah, Encik Fuhad, Encik Khairul and so on. Boringnye saya sorang-sorang di sini nanti. Kesian nyaaaa saya ni kan. Haha!! Ye la. Balik la korang semua. Tinggalkan je saya sorang-sorang di sini ok. Dah la cuti bukan seminggu je dorang ni. Seminggu lebih pun ado hah! Heh! Takpe... Habis raya nanti giliran saya pula pergi tinggalkan korang semua ye. Hehe.. Adil la kan. Korang cuti seminggu lebih tinggalkan saya. Saya pula cuti selama 3 tahun 1/2 tinggalkan korang semua. Hah!




Kalau tengok tarikh hari ni dah 27 Julai, dekat hujung bulan dah ni. Tinggal sebulan lagi saya berada di ILP Miri ni. Terasa sungguh cepat hari berlalu. Tak terasa dah nak hujung bulan. Rasa sedih pun ada juga. Kali ini baru terasa kesedihan itu. Kalau dulu takde la sedih sangat sebab saya dapat pergi Miri kalau ada masa. But after this susah la. =_=" Sedihnye I.. Nak menangis la ni.. Uwaaaa!!! Heh! Takpe la. Nak tak nak apa boleh buat juga kan. Untuk sekarang saya just nak fokus and siapkan kerja yang diperintahkan oleh bos-bos I. Hah! Bos I bukan sorang ok. Ramai tau. Haha!! Tapi bos-bos tue juga la seperti kawan yang paaallliiiinnnng saya sayangi. Sodeyh la pula cerita ni doe! Ahaks!!


Ok la. Tue je la untuk entri hari ni. Love you all. wink wink**

0 Cutiest comments!:

Post a Comment