Blogger

March 22, 2013

Stop abuse them!!

Hello peeps! Entry hari ini is about kucing yang kena dera. Orang yang suka mendera haiwan ni memang orang yang takda otak. Menyakitkan hati ja tengok. Me pun ada kucing. I love my cat so much. Please la people. Please don't abuse them. Mereka pun makluk ciptaan Tuhan juga. Kenapa hina sangat kah mereka untuk berada di dunia ni?? Dorang takda rasa kasihan kat haiwan ke? Orang yang buat penderaan ni akan dapat balasan dari Tuhan. Ko tengok la nanti. Kejamnya korang dera sampai mati. Tadi me terjumpa orang post sal kucing ni. So sad. :'( How could them do it them like this.



Ibu kucing ini terus menjilat mayat anak-anaknya dengan harapan mereka sembuh kembali. Mengikut sumber, saksi terdengar kucing menangis di tingkat bawah, dan apabila mereka sampai ke tempat kejadian, mereka menemui kucing liar dan anak-anak kucing yang diseksa sehingga mati. Kesemua badan anak-anak kucing tersebut dipenuhi dengan tembakan pistol angin, dan ada pula yang diikat lehernya, dan ada pula yang dibedah sehingga jantung kucing itu terdedah, dan kepala ketiga-tiga kucing yang lain dipijak! Kejamkan orang ni?

Sila SHARE atau REBLOG berita ini sebagai tanda anda menentang penderaan binatang! Credit to Nikalilah facebook. Thanks sudi share! Fikir-fikirlah. Kalau orang lain dera ko macam mana? Macam tue yang dirasakan oleh ibu kucing tue. Okay bye!

0 Cutiest comments!:

Post a Comment