Blogger

March 16, 2012

Randy Pangalila!

Cam mana nak mula ek? Haha! Randy Pangalila actor famous di Indonesia. Dia encem la, cair saya tengok dia. Kahkahkah!! Saya minat mamat ni lama dah pun bukan dari dia berlakon cerita Nada Cinta tu. Dari cerita Cinta Kirana dah saya memuja dia. Haha! Gila la! Dengan artis pun nak bermimpi. Takpa la. Peduli apa sama mimpi saya kan. I loike! Lebih-lebih lagi lagu Takkan Terpisah (OST Nada Cinta). Macam lagu tu untuk saya ni. Haha!! Perasan sangat dah tu doe. Memang cair la dengar lagu dia ni. I Love Randy Pangalila! Haha!! And one thing. Umur dia sama dengan saya! Haha! ♥♥
======>>>♥♥ Randy Bio ♥♥<<<======
NAMA PENUH
Randy D Pangalila

NAMA PANGGILAN
Randy Pangalila

  TEMPAT, TARIKH LAHIR
Surabaya, 19 Oktober 1990

PENDIDIKAN TERAKHIR 
Home Schooling

NAMA AYAH 
E.H.A. Pangalila

NAMA IBU 
Aghata Lisa

MAKANAN KEGEMARAN 
Sate Padang
 
WARNA KEGEMARAN
Hitam
 
ZODIAK
Libra

AGAMA 
Non Muslim

FILM
Oh Baby (2008)

Kutukan Suster Ngesot (2009)
Saya Cinta, Bajingan (2009)
Pasangan Romantis (2010)
Tiga Cinta (2010)

SINETRON

Alisha (2007)

Gue Banget
Cinta Fitri S1, S3, Dan Season Ramadhan (2007-2009)
Cinta Kirana (2008)
Chelsea (2008)
Karissa (2008)
I Love You (2009)
Sumpah I Luv U (2009)
Hafizah (2009-2010)
Putih Merah (2010)
Cinta Melody (2010)
Cinta Piano
Nada Cinta (2011)
Kian 1,2,3
Selaginya Ada Cinta (2011)
Aishiteru
==============♥♥==============

Mari layan lagu dia yang membuat saya cair ni. Haha!! Video with lyrics.
video
wink wink**

0 Cutiest comments!:

Post a Comment